Hněvošická desítka 2015

01.06.2015 19:54
V neděli 31. 5. 2015 jsme se já a Roman účastnili 2. ročníku běhu „Hněvošická desítka“. Start byl plánovaný na 10:00. Do Hněvošic k areálu fotbalového hřiště, kde bylo celé zázemí závodů, jsme za slunného počasí dorazili chvilku po 9:00. Zaparkoval jsem na velké louce poblíž a registrace byla taky rychlá a bez problémů. Navlíkli jsme se do našich teamových dresů (nabízející se šatny jsme nevyužili) a po včerejším MTB závodě, který jsme zajeli oba velmi slušně, jsme se šli raději ještě trošku rozcvičit a proběhnout. Zbytek času před startem jsme věnovali diskuzi s ostatními běžci kolem. Jedná se o mírně zvlněnou trať, tvořenou hlavně lepší či horší silnicí. Do závodu vyběhlo asi 70 lidí a Roman za to vzal hned ze startu. Po pár set metrech ho stáhli ještě 2 borci a s těmi pokračoval až do cíle. Já jsem start taky trošku napálil a podle pozdější debaty nám to šlo fajn asi až na 5 km. Roman se držel v TOP 3 a já asi na nějakém 6. – 7. místě. Pak se zřejmě dostavil únavový syndrom ze sobotního závodu a síla v nohou rychle ubývala. Roman si svou pozici i přesto uhájil a doběhl celkově jako druhý. Já jsem se vlivem mé aktuální běžecké neformy ještě propadl na 9. – 10. místo, které jsem si udržel až do cíle. V cíli bylo pití, sprchy a kdo chtěl, mohl zakoupit i něco k jídlu. Závod se mi moc líbil a je jen škoda že výsledky, které se dnes objevily na netu, jsou zmatečné a neodpovídají úplně realitě – podle nich jsem totiž na krásném 5. místě v čase 42:05. 
 
 
 
David 
 
 
 
 
 

Diskusní téma: Hněvošická desítka 2015

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek